Filmy relacja matka-córka, kalifornia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja matka-córka, kalifornia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

„Za wszelką cenę” to współczesna historia 30-letniej kobiety Maggie Fitzgerald (Hilary Swank), która próbuje osiągnąć sukces w kobiecym boksie zawodowym. Film rozpoczyna się, gdy stara się ona dostać się pod opiekę uznanego trenera (Clint Eastwood), ten jednak jest bardzo niechętny pomysłowi i stanowczo odmawia. Zdeterminowana Maggie nie poddaje się i bez zgody trenera przychodzi na treningi. Nieoficjalnie stara jej się pomóc klubowy sprzątacz (Morgan Freeman), przyjaciel trenera. Na skutek nacisków przyjaciela i widząc zaangażowanie i poświęcenie Maggie, trener decyduje się jej pomóc. Podczas treningów pomiędzy Maggie i trenerem zawiązuje się przyjaźń i relacja „ojciec-córka”. Wkrótce przyjdzie im stawić czoła walce, w której trzeba będzie czegoś więcej niż serce i odwaga.

Holiday

7,1
6,7
Dwie kobiety oddalone od siebie o tysiące kilometrów, po rozstaniu się ze swoimi chłopakami, zamieniają się domami na czas świąt.
Nick ma 16 lat i wszystkie problem typowe dla tego wieku. Albo nawet więcej – nie każdy nastolatek mieszka bowiem w starej przyczepie z porąbanymi (delikatnie mówiąc) rodzicami na granicy rozwodu. Kiedy Nick poznaje Sheeni, jego życie komplikuje się jeszcze bardziej... Dziewczyna jest uosobieniem jego marzeń i pragnień. To z nią Nick chciałby stracić dziewictwo. Jest tylko kilka drobnych problemów do pokonania: Sheeni mieszka daleko, ma chłopaka oraz bardzo religijnych rodziców, którzy starają się trzymać ją z dala od wszelkich pokus. Nick nie radzi sobie z tymi przeciwnościami - aż do chwili, kiedy nagle pojawia się jego demoniczne alter ego, szepczące mu do ucha rady, których żaden grzeczny chłopiec słuchać nie powinien…


Wielopokoleniowa rodzina Walkerów przeżyła już niejedno: romans, rozwód, zdradę, uzależnienie, wojnę, a nawet śmierć, jednak mimo tego nadal się kochają i próbują żyć normalnie. Fabuła serialu „Bracia i siostry” przypomina zjazd rodzinny, gdzie każdy ujawnia swoje brudne sekrety podczas wspólnego obiadu. Tyle tylko, że w przypadku Walkerów ma to miejsce przy każdym posiłku. Z pozoru wydają się perfekcyjną amerykańską rodziną, ale to dzięki matriarchini rodu Norze Walker (Sally Field) są w stanie przetrwać razem wszystkie burze związane z rozwodami, niewiernością, uzależnieniami, wojną, polityką, uprzedzeniami i śmiercią. Do rodziny należą Kitty Walker (Calista Flockhart), która zmieniła swoją ścieżkę kariery, zdradzała poprzedniego narzeczonego i zaadoptowała dziecko z nowym mężem, przystojnym politykiem Robertem McCallisterem (Rob Lowe). Mamy Kevina (Matthew Rhys), otwarcie deklarującego, iż jest gejem oraz stryja Saula (Ron Rifkin), który na stare lata zmaga się z ujawnieniem swojej orientacji seksualnej. Nawet kochanka nieżyjącego męża Nory, Holly Harper (Patricia Wettig), stała się teraz częścią rodziny, ponieważ posiada udziały w rodzinnej firmie Ojai Foods, a jej córka Rebecca (Emily Van Camp) zaręczyła się z najmłodszym Walkerem – Justinem (Dave Annable). Kto wie z czym jeszcze wyskoczą inni członkowie rodziny. Ilość afer i nieślubnego potomstwa wydaje się nie mieć końca w przesączonym winem świecie Walkerów.
Film dotyka problemu rasizmu. Zamożna biała kobieta (Katharine Houghton) zaręcza się z Murzynem (Sidney Poitier) i informuje o tym rodziców. Ci do tej pory uważali się i byli uważani za ludzi o liberalnych poglądach, ale...
Głównymi bohaterami serialu są żydówka Dharma i protestant Greg. Mimo różnic, które ich dzielą para postanawia się pobrać.
Tom Joad powraca do swojego domu po odsiedzeniu wyroku sądowego. Dowiaduje się, że jego rodzina została wygnana z farmy za długi. Swoich bliskich odnajduje na farmie wuja, dołącza do nich i razem chcą zacząć nowe życie w Kalifornii.
Jest 1892 rok, Dolina Śmierci. Złoża Boraksu staje się tak małe, że przedsiębiorstwo wydobywające je chyli się ku upadkowi. Jedyną nadzieją jest odnalezienie nowego źródła wysokiej jakości. A główny bohater dostał woreczek z próbką tego nowego złoża od martwego poszukiwacza, którego pochował przy drodze...
Dr Tess Coleman (Curtis) i jej nastoletnią córkę Anna (Lohan) łączy tylko jedno nie mogą się dogadać w żadnej, nawet najbłahszej sprawie; ani na temat ciuchów, ani włosów, ani facetów, ani marzeń Anny, by grać w zespole rockowym... dosłownie w niczym nie mogą znaleźć wspólnego języka! Po jednym ze szczególnie wybuchowych czwartków, maleńkie mistyczne zawirowanie całkowicie je zmienia. Budzą się w piątek, by przeżyć najbardziej zakręcony dzień Tess i Anna zamieniają się bowiem ciałami - Tess wygląda jak swoja córka, a Anna jak matka. Cierpiąc niezwykłe katusze, chodząc w butach jedna drugiej, zaczynają darzyć się szacunkiem i rozumieć wzajemne punkty widzenia... W sobotę Tess ma jednak ślub i obie panie muszą znaleźć jakiś sposób, by powrócić do swoich ciał. I to szybko!
Słowa kluczowe

Proszę czekać…