Filmy samobójstwo, relacja ojciec-syn, gwałt

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, relacja ojciec-syn, gwałt. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Marzeniem każdego adwokata jest praca w wielkiej i wpływowej kancelarii prawniczej która zapewni dostatek i właściwą pozycję. Więc kiedy Kevin Lomax, zdolny prawnik z prowincjonalnego miasteczka otrzymuje propozycję od właśnie takiej nowojorskiej firmy prawniczej, decyduje się na nią bez większego zastanowienia. Nowa praca, mieszkanie, przyjaciele, na to człowiek musi pracować przez całe życie. Kevin otrzymał to zgadzając się na jedną propozycję. Z czasem zaczyna jednak zauważać iż pewne, drobne na pozór wydarzenia, burzą idealny stan rzeczy.
Opowieść zaczyna się 27 lutego 1933 r. W rezydencji potentatów przemysłu stalowego właśnie trwają przygotowania do uroczystej kolacji. Reprezentanci trzech pokoleń gigantycznego rodu von Essenbeck świętują urodziny seniora dynastii. Podniosłą atmosferę przerywa wieść o płonącym Reichstagu...
Serial jest dramatem prawniczym, obalającym mit o tym, że ciche i spokojne dzielnice miast są całkowicie bezpieczne. W rzeczywistości bywają one niemymi świadkami najczarniejszych nawet zbrodni. Annabeth jest młodą energiczną kobietą, prokuratorem z imponującym wynikiem wygranych spraw sądowych. Z urlopu macierzyńskiego wróciła właśnie do pracy i podejmuje się rozwiązania najtrudniejszych przypadków zbrodni, popełnionych w dzielnicy, w której mieszka. Zapału dodatkowo dodaje jej świadomość, że jednocześnie chroni własną rodzinę i sąsiadów.


PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
Bagdad. Plac zabaw dla bogatych nikczemników, gdzie rządzą korupcja, rozpasanie, okrucieństwo, szantaż. To świat Udaja Husseina, najstarszego syna Saddama. Zdeprawowany rozpustnik, człowiek bez zasad i przyzwoitości nie ma w tym mieście żadnych ograniczeń. Pewnego dnia do pałacu dyktatora zostaje wezwany porucznik Latif Yahia (Dominic Cooper). Dostaje ultimatum – będzie grał rolę sobowtóra Udaja albo jego rodzina zginie. Latif uczy się mówić, wyglądać i chodzić jak on, poznaje tajemnice domu Husseinów. Żyje życiem młodego hulaki, w którym nie ma ograniczeń finansowych, są za to nieustające imprezy, szybkie samochody i zmieniające się jak rękawiczki kobiety.
Dziewiętnastoletni Jared wyjawia swoim rodzicom, że jest homoseksualistą. Jego ojciec pełniący funkcję baptystycznego pastora, żąda aby Jared poddał się terapii konwersyjnej.
Gdzie na świecie może dojść do bardziej nieprawdopodobnych tajemnic kryminalnych, jeśli nie w mieście, które nigdy nie śpi i nigdy nie odpoczywa? W mieście, w którym żyje ponad 8 milionów ludzi wszystkich ras, narodowości i religii, pracy dla detektywów jest naprawdę dużo. W tej wybuchowej mieszance pracuje drużyna, która posługując się bardzo nowoczesnym sprzętem wierzy, że każdy ma jakąś ciekawą opowieść i wszystko można połączyć, nawet na tak wielką skalę jaką jest Nowy Jork. Parze detektywów: Macowi Taylorowi (Gary Sinise) i pracoholiczce Stelii Bonaserze (Melina Kanakaredes) potrzebne będą doświadczenie, determinacja i pomoc kompetentnego zespołu.

Charakter

7,3
Cieszący się szacunkiem młody prawnik zostaje aresztowany po tym, jak policja odnajduje ciało najokrutniejszego z komorników. Młodzieniec utrzymuje, że jest niewinny, a gdy policja dowiaduje się, że ofiara była jego ojcem, wyjaśnienia młodzieńca odsłaniają najdziwniejszą opowieść o życiu i śmierci.

Woda

7,1
Nominowany do Oscara kanadyjski film, wyreżyserowany przez urodzoną w Indiach reżyserkę Deepę Mehtę, porusza tematykę hinduskiej obyczajowości, a szczególnie życia wdów po śmierci mężów oraz aranżowanych małżeństw małych dziewczynek i starszych mężczyzn. Chociaż akcja filmu ulokowana została w 1938 roku, to właściwie do dzisiaj w Indiach takie śluby są normą. Co gorsza, gdy umiera małżonek, wdowa, niezależnie od wieku, zgodnie z zasadami religii i obyczajem winna spędzić resztę życia w aśramie dla wdów. W tej formie przytułku ma pokutować za swoje grzechy z poprzedniego życia, które – wg wierzeń – wpłynęły na śmierć męża.

Ran

8,1
Król Hidetora (Tatsuya Nakadai) podbija terytoria, grabi, morduje i jest bezlitosny. Jego syn (Akira Terao), żeni się z Lady Kaede, której cała rodzina została wymordowana przez króla. Taro przestaje ufać władcy a w państwie następuje chaos. Król musi zapłacić za wszystkie swoje zbrodnie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…